Tidiga mornar blir sällan bra

2009-02-03 @ 12:38:44
Usch! Klockan ringde vid sex imorse, inte kul! Känns aldirg som man hinner återhämra sig under dagen och sedan när man kommer hem sjunker man bara ihop i en hög.

Morgonen började med rättskunskapsprov som (peppar, peppar..) kändes bra, hoppas det visar sig så också. Samhällen började vi läsa om FN:s arbete i Kosovo, kan tänka mig att jag snart kommer komma med något slags utbrott om det, blev riktigt upprörd.

Nu väntar engelska och sedan spanska, inte jätteskönt med två språklektioner på raken och sedan tänkte jag gå upp i stan en stund och kolla lite småsaker och förhoppningsvis kommer jag hem glad och lättad, men det vet man aldrig..

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0