Min start på en ny vecka

2009-02-02 @ 22:55:25
Hej på er!

Har suttit och pluggat rättskunskap under kvällen, därav min frånvaro här. Har även hunnit tvätta och handla.
Skoldagen gick bra, börade med ledarskapsutbildning imorse, starten på golfen igen an man säga, men ännu är inget klart med var vi ska vara.
På naturen ändrade jag om i min idéskiss tillklimatkmpen så att den blev bättre. Jag ska bla fördjupa mig i hur jag själv somindivid kan bli mer miljömedveten. Tror och hoppas att arbetet som ska omfatta mycket blir och går bra.

Engelskan snackade vi grammatik på, har bara tio kapitel att lära mig till nästa veka...ångest!

Men nu hörni ska jag gå och sova och hoppas att sms kan misstolkas stort ibland..

Nattinatti!
Kommentarer
Postat av: mamma

Goasten min! Det hoppas jag också! misstolkas alltså..sov gott! Pussar o kramar

2009-02-03 @ 00:11:32

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0