Kan man anställa någon?

2009-03-01 @ 00:17:49
Alltså kan man anställa någon för att denne skulle göra allt plugg för en, då hade jag lätt gjort det! Fattade inte matten idag så la ner det. Får kämpa vidare imorgon, men då måste jag också fokusera på engelskan. Istället för att jag skulle gå och ha ångest för det, städade jag istället, så nu är här rent och fint.

Sen lagade jag grillad kyckling och åt god sallad till middag, mumsigt. Sen har det varit Melodifestival, följt av Legally Blond, den filmen får en verkligen att försöka tro på att allt är möjligt, en riktigt sporre och nu blir det nog ytterligare en film som får avsluta kvällen. Ändå nöjd med dagen, med tanke på att jag fick behövda saker gjorda, även om det inte var exakt de sakerna jag hade tänkt att göra.


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0