Jag flyttade faktiskt söder ut...

2009-02-10 @ 21:54:17

Hello!

Igår var jag hos tandläkaren från halv sex till åtta, hem och åt och pluggade massa engelska! Därav inget inlägg.
Men jag kan säga er att det är riktigt skönt att tandställningen är borta!! Är underbart att ha ett fint leende att vänja sig vid.
Kändes som att jag låg med öppen mun lika länge som jag var hos tandläkaren med en mängd saker i, slumrade t o m till några gånger, haha. Det värsta är absolut gjutningen han gjorde, riktigt obehaglig känsla, får kvällningar bara vid tanken, men som sagt ett litet moment i det hela.

Minns hur jäkla ont allt gjorde i början, alla blåsor jag fått i kinder etc, men nu slipper jag det! :D Hihi.
Missa inte bilderna i förra inlägget.

Dagen idag har varit bra, men var otroligt trött imorse! Jag har aldr tidigare somnat på en lektion, men idag tror jag gjorde stundtals sittandes, haha, helt sjukt. Satt majoriteten av timmen med stängda ögon och kände hur jag slumrade. Så respektlös jag kände mig mot Anders, men jag kunde bara inte.  I slutet var han till slut tvungen och fråga, satt längst fram, haha, "Joanna, sover du?" haha och jag bara "NEJ". Komiskt¨
En inte så god kaffe latte senare, var jag desto piggare.

Ja, och så engelskan då..faktiskt så kunde jag glosorna helt bra, bara några som inte gickh nu får jag hoppas på att min magkänsla är rätt så att grammatiken också gick bra, är tydligen inte alltid bra. Men idag kändes det som jag kunde allt. Suck, denna väntan.

Efter skolan insåg vi till vår förfäran att det snöade! Alltså, det var inga moln imorse. suck, vi är faktiskt i Skåne! Så det var bara att lämna cykeln och ta bussen, handlade och har sedan kommit hem och tagit det lugnt och ätit god middag i form av tacofyllda paprikor, mums! En kanelbulle med mjölk och Top Model har jag också hunnit med.

Här kommer två muppbilder på mig, ena när jag insett att jag har ett leende och den andra ute i blåsten och snön ihopkrupen och trött, haha!

Kommentarer
Postat av: Pa

Kanoon snyggt, måste kännas riktigt skont att blivit av med ställningen.

Puss o Kram, Pa

2009-02-11 @ 07:43:05

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0