"För att inte tala om årets snyggaste lik"

2009-02-05 @ 00:14:05

Dramat gick jättebra, är som jag redan nämnt ett antal gånger superroligt! Och jag tycker verkligen om min karaktär, riktigt kul att komma med en lillasysters retsamma och provocerande kommentarer, som jag faktiskt tycker passar mg på ett sätt. Men det inte lätt, tills nästa vecka ska jag lära mig fyra nya scener, och det är inte direkt tre meningar jag ska säga...puuh.

Väl hemma igen har jag ätit, tittat på Top model, Made in Sweden och Dirty sexy money, är inte direkt pigg i kroppen.

Nu ska jag sova!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är häääärlig!! Ja måste vara kul att få spela lillasyster..du har ju en väldigt bra förebild i din egen yngsta..o kanske mig.. Love you! Krya på dig! Pussar

2009-02-05 @ 00:22:58

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0