Ett litet avslöjande

2009-02-08 @ 22:33:26
Måste berätta nu att jag för tio år sedan fick en av mina första idoler i Emilia. Ja, big big world var min absoluta favoritlåt en väldigt lång tid och jag minns hur jag tjatade till mig skivan i julklapp. Jag kan nog varenda låt på den skiva, faktum är att jag nog kan de flesta på hennes nästkommande skivor också, haha. Jag till och med gck så långt att jag klädde ut mig i en likadan basker och skinnjacka och uppträdde med låten i skolan, haha, stackars dem.

Tjejen har ett musikaliskt underverk till röst och hennes texter tillsammans med röst går rakt in i hjärtat på mig. Hon har bevisat att hon är lika begåvad på svenska som på engelska och ytterligare en sak jag beundrar är att hon lever med sin musik. Hon behöver inte bekräftelse på så sätt att hon måste ut och promota en ny skiva varje år utan hon älskar det hon gör och gör allt efter vad hjärtat säger.
I år ville hon göra Melodifestivalen och hon lyckades enligt mig riktigt bra. Hennes låt har redan satt sig och jag tror den har potential till att bli lika populär som hennes debutlåt för tio år sedan.

Joanna ♥ Emilia

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0