En rörig måndag

2009-02-23 @ 19:47:53
Hejsan!

Idag har det varit en ganska rörig dag, eller känslan blev det efter att jag när jag skulle hem insåg att jag glömt mina fina nya handskar och att någon antagligen tagit de, åhhh riktigt irriterad när jag tänker på det, gillade de verkligen! Hoppas på att någon hittat de och lämnar in dem.

Annars har jag varit trött idag, tack vare få timmars sömn. När jag väl börjat se Oscarsgalan var det svårt att sluta och såg lite för länge, superbra gala verkligen! Hugh Jackman var grym som programledare bjöd på sig själv med humor och i häftiga sång- och musikframträdanden! =) Sedan var det underbara klänningar och såklart skådespelare.

Men mitt dåliga humör försvann då jag möttes av en väldigt pratglad figur när jag kom hem. Vi har umgåtts fram tills nu och vi har hunnit med tvättning, barnprogram, mat, bus och mycket prat! =) Alltid lika mysigt att ha dig på besök Leo, kom snart tillbaka! <3

Nu ska jag vara lite till irriterad och ta det lite lugnt, skriva ihop ett protokoll bara.
Kommentarer
Postat av: mamma

Ska du vara lite till irriterad....vapör? Du...jag älskar dig! ;);) Pussar o kramar i massor!

2009-02-23 @ 20:06:24

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0