En härlig fredag

2009-02-27 @ 22:20:06
Hejsansvejsan!

har haft en riktigt skönn dag i soliga Malmö, underbart att jag egentligen kunnat ta höstjackan istället för ullkappan och att fåglarna kvittrade över allt, vårkänslor i februari!

Jag spenderade mestadels av tiden på Triangeln. Kollade lite inredning - potentiella presentföremål och lite kläder. På Lagerhouse tog jag också del av bokrean genom att jag hittade ICA:s stora kokbok med över 1000 recept. En jättebra kokbok för den som inte är så erfaren, rolig inspiration, bra beskrivet och inte så komplicerat och dessutom för en nu billig peng, kanon! Tycker faktiskt att det är roligt att laga mat, men det är erfarenheten av vad man kan göra för olika saker jag faller på, men nu så.

Sedan så, efter att ha gett de en vecka, gick jag och köpte ett par nya handskar, eftersom jag varit så duktig med att slarva bort de förra på några dagar. De var exakt likadana, men billigare, me happy! Dessa ska jag sätta snöre på och ha på samma sätt som små barn, så man inte tappar de, haha näeee men jag skulle nog behövt det.=)


 
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0