Effektiv dag och snart biomys

2009-02-12 @ 19:36:40
Tja!

Dagen blev väldigt effektiv. Föreläsningarna var mycket intressanta. Den jag trodde skulle bli ett framträande blev istället en redovisning om hur star-school kom till och hur det arbetar, skulle verkligen kunna tänka mig att åka ner och volontera där!

Resten av dagen ble v väldigt lugn, tack vare att ingen av oss var direkt sklpigga och Lucas och Anders fick ta del av det, haha! Men den korta stunden med de blev ball.

Jobbintervjun var kort och väldigt positiv, fick jobbet som deras "it-girl" kommer och hoppa in så fort som det behövs tas igen grejer och som jag förstått är det så ganska ofta, så blir spännande, ligger nära skolan och Maria jobbar på samma jobb, så det kan bli jättebra.

Nu har jag tvättat och ätit och ska snart i väg på bio med ett gäng kompisar, vet inte vilken film det blir ännu, lutar åt  I taket lyer stjärnorna.
Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS TILL JOBB!! JIPPI!! Puss <3

2009-02-12 @ 20:52:39

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0