Bra och dåligt med en planering

2009-02-10 @ 22:54:05
Jag var inte helt ärligt i förra inlägget, har satt in en tråd på insidan av båda tandraderna och den irrterar tungan, hoppas att det snart försvinner.

För övrigt har jag kommit en bra bit på min planering redan, dock inte utan ändringar. Hur man än planerar kan man inte planera ändringar. Min tandläkartid blev framåtflyttad igår och idag flyttades intervjun tills på torsdag. Som tur är fungerar det, men det är ju alltid bättre med första planeringen.

Har ändå hunnit med att boka klipptid, haft idrottsrådmöte, tagit bort tandställningen och börjat öva repliker.
Dock kommer torsdagen bli lite tjock på grejer, först intervjun, sedan tvättning och sist packning. Men det fungerar.

Nu måste jag återgå till manusträning!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0