Bonusyrke: Fotograf?

2009-02-16 @ 23:36:36

Medans jag funderar på vad jag vill bli, kan man alltid fundera på yrken man kan ha vid sidan om. Eftersom jag sitter vid familjens dator passar jag på att kolla igenom bilder och vet ni vad jag inser? Jo att har jag bara rätt ljus till mina få megapixel på mobilen går det också att ta fina bilder, inte sant? (oretuscherade)

Sedan är det tur att man har så fina ting att fotografera ockå =). Dessa är på Sara och Nathalie från Kolboda i ettan, är riktigt imponerad att det fatiskt är jag som tagit dem, finns kanske lite talang för det, hihi. (klicka för större bilder) Innebär inte att jag inte önskar mig en kamera i present!!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0