Är det inte det ena så är det något annat

2009-02-04 @ 13:33:29
Hej på er!

Kom hem med förkyld näsa igår och hängig, så orkade inte göra något. Typiskt när det var magen förra veckan. Men min dag flöt på, språklektionerna flöt på och efter skolan gick jag upp på stan en stund och fixade lite.

Vi bröt upp igår också, men det var vad jag ville efter att ha funderat på det ett tag, så jag är inte alls deppig. (missförstå inte fel, jag menar bara att jag inte känner mig helt ledsen, ångar inte att jag lärde känna honom) Ändå skönt att det var han som gjorde det , så kan jag få vara "sur" på honom ett tag,hihi, känns alltid ngt bättre.

Nu sitter jag i skolan med förkyld näsa och har haft mysig lunch med Nathalie, då vi pratat en del om det föregående. VI anser att killar alltid försöker komma ur saker och ting på ett bananska, men det funkar inte ofta faktiskt. Och nu är vi båda singlar, så nu jäklar, hahah!

Nu måste jag plugga in min scen till dagens drama, så jag kan briljera, haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du har din styrka mitt <3!! Love, mamma

2009-02-04 @ 14:12:32
Postat av: sis.

Hoppas allt blir bra :D<3

2009-02-04 @ 19:02:22

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0