Alltid lika skönt med helg!

2009-02-27 @ 22:28:08
Spelar igen roll att jag måste plugga i helgen, jag är ändå ledig och kan vara hemma, vilket är väldigt skönt. I veckorna är jag så uppe i varv och har väldigt lätt att känna stress över att tiden jag har att göra saker är för knapp! Därför är det skönt med helgen då jag kommer ner i varv och inser att jag helt enkelt måste klara av sakerna jag ska göra.

Nu ikväll har jag ätit tacos och zappat mellan Let's Dance och Så ska det låta, Niclas grymma Jive blev jag väldigt imponerad av, men tycker ärligt synd om honom och Laila som blir uthängda i TV med sin nyfunna kärlek till varandra, låt de vara!
Programmet Skavlan var också, som det brukar bra och intressant.

Nu är det utröstning och jag tror att Elisabeth eller Carl-Jan får åka hem.

Ciaó!
 
Kommentarer
Postat av: mamma

Du är SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖT!! VACKRAST!! PoK <3<3<3xoxoxo

2009-02-27 @ 23:36:11

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0