Alla vi om älskar Malmö klappar nu!

2009-02-05 @ 23:56:27
Hejsan!

Kom för ett tag sedan hem från hockeymatchen mellan MIF och Nybro, slutade 7-1. Trots det, ingen vidare standard.Det ända som är kul är att det ändå går så bra för MIF, med deras alla juniorspelare nu när de andra slutat, haha. VI fick biljetterna av skolan så jag och Natta och ett trettiotal till gick dit. Fick ståplatser, vilket innebar klacken! Haha riktigt ball, men de såg ju inte liiite härjade ut.

Skoldagen var bra i övrigt. Ganska lugn dag. På svenskan skrev jag nog min första dikt någonsin, som jag fick breöm av läraren för, hahah. Var tydligen i rätt "mood" för att göra den.

Efter skolan åkte vi hem, fick skjuts av Douglas, tog körkort för någon vecka sedan = vill köra allt han kan = vi drar fördel av det, haha!
Hemma hos Nathalie fick hon värsta rycket. Bakgrunden är att hon ine är direkt van vid att laga ma och inte riktigt energin för det heller. Men nu var det med entusiastiska ögon hon sa   jag vi kan laga det och det och det och det. Haha,över ambitiös. :)SÅ vi förberedde fläskfilé och egengjord brunsås och drog till hennes träning dryga timmen och sedan tillbaka för att tillaga inbakad fläskfilé, med egengjord brunsås och ris och vet ni, för att vara första gången någonsin så blev vi nöjda, det hade dock kunnat smaka liiite mer.
Men med tanke på all tidsbrist tycker jag vi verkligen lyckades, men brå ttom till bussen hade vi sen. Hahah!

Nu ska jag strax sova, har lite sovmorgon imorgon, blir skönt.

Imorgon fyller världens bästa Alice 7 hela år!! <3
Kommentarer
Postat av: mamma

Du låter så glad <3! Härligt!!

2009-02-06 @ 09:27:55

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0