1 år och några månader senare

2009-02-09 @ 15:13:00
Nu är det dags att ta ut min tandställning om ungefär två timmar :) Är först nu när jag skriver detta som jag inser hur skönt och roligt det ska bli! Är verkligen jättetacksam över att få ett karismatiskt leende!

Imorse hade jag planerat att skriva detta och lägga in förebilder, men bloggen krånglade så jag kunde inte det. Det får het enkelt vänta tills efteråt.

Dagen har varit bra, började med ledarskapsutbildning. Det är kul och så, men eftersom jag redan jobbat heltid som ledare under två år med alla möjliga årskullar, känns det som väldiga självklarheter det som tas upp. Samtidigt kan jag ju inte sluta förundras över hur vissa har en del märkliga argument för saker och ting, haha.

Nu ska jag få ihop affischförslag till idrottskvällen på skolan.

Update!:

Steg för steg i min tandutveckling, haha. Från början till mål.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är SÅ GLAD för din skull <3!! Puuuussss

2009-02-10 @ 00:40:28
Postat av: Petra

Joanna !! Va fina dina tänder blev :D ! <3

2009-02-10 @ 23:43:21
URL: http://petraolsen.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0