V. 50 tar sin början

2009-12-07 @ 21:31:32

Sista skolveckan på året har börjat, det innebär sista gymnasieveckan innan ett jullov för min del, sjukt. Två veckor kvar till jul, ingen julkänsla alls. Började med motig gymträning imorse, det gick bra, men jag var trött! Men kanske inte så konstigt när man slår upp persiennerna och där är tjock dimma och grått väder :(

Sen var det till skolan för lunch och lite geografiredovisning (väldigt liten, skönt) och sedan var dagen slut. Vi satt kvar och gjorde psykologin klar och sedan fick jag turligt nog skjuts hem av Philip och Issa som skulle till ÖB. Ni förstår inte hur fantastiskt flyt jag hade med placeringen av denna lägenhet, det slår sällan fel :)

Trött landade jag i soffan hemma, beredd på att slappa. Men fick faktiskt ett oväntat msnsamtal, som gjorde mig avis men ändå glad så det piggade upp. Ätit middag och fixat med en bild. Nu ska jag duscha och sedan blir det en tidig kväll här hemma.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0