Tiden rinner iväg

2009-12-06 @ 12:51:41

Jag har inte hunnit med riktigt. Efter barnpassningen i fredags åkte jag hem, då var klockan två. Gick och la mig för att få sova till halv nio, ca 6 timmars sömn. Då väntade teaterrepetitioner hela dagen fram till tre. Det gick helt okej, men hade inget go riktigt. När det var klart tog jag mig hem till fyra för att vila 30 min, var såklart trött. När jag gjort det så fixade jag mig i ordning och tog bussen vid sex för att åka och passa barn igen. När jag var klar där var klockan halv tolv. Då gick jag bort till Bergaskolan i Limhamn för att haka på en tjejs 18-års fest.

Kompisar  till mig var redan där och det var tur, för resten av festen var som en högstadiefest, haha suck! Men vi hade roligt i alla fall en stund. Kom därifrån vid halv tvåtiden, så inget långvarit. Då tog jag mig hem för att äntligen få njuta av tillräckligt med sömn, känns som att det var första gången den här veckan. Något strukturerat schema jag följde senaste dygnet, men det funkade faktiskt.

Nu sitter ja hör nio timmar senare och känner att det är väldigt skönt med söndagar. Då får man bara ta det lugnt och göra vad som faller en in. Det ska jag göra, uppdaterar ikväll om hur dagen blev.

När man inte får tillräckligt med sömn, då blir man trött och grinig..:



Fast det struntar man i och har roligt i alla fall..:

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0