Min hela helg!

2009-12-14 @ 00:20:57

Fullt ös hela helgen har det varit, därav dålig bloggning. Kör en liten summering nu tänkte jag.

Fredag kväll:
Killarna kom runt halv nio, vi körde musikspel, flamsade och hade roligt. Något utsatt för killarnas humor blir man ju som ensam tjej, men det ger också en hel del skratt på köpet, så summan av det hela blir väldigt roligt. Vid tolv gick vi till KB och var där till runt tre. Trött som bara den somnade jag snabbt.

Lördag:
Klockan ringde alldeles för tidigt enligt mig. Upp och gjorde mig i ordning för att sen ta bussen till skolan. Där väntade teaterträning. Vi skulle ta en del bilder också och det resulterad i många lager av smink. Har konstaterat nu att jag vet hur tjejer som har kaksmink i ansiktet känner sig varje dag. Usch! Träningen gick bra i alla fall och vi körde med all rekvisita. När klockan var fyra var vi klara, så även min kropp. Blodsockret var på noll, efter att inte ha fått i sig någon vettig lunch. Cyklade hem och åt middag, duschade, fixade mig och var redo för fest klockan åtta. Mötte upp Natta utanför Jack och gick sedan till honom för att fira att han äntligen blir 18! Det vanliga gänget var där utöver några andra kompisar till Jack. Vi hade roligt och jag hann med att exempelvis brottas lite med Oskar, haha jag vann! Vid halv ett tog vi oss till en bar/klubb bakom lilla torg. Jag var inte så laddad efter att ha sett stället och det var inget drag riktigt. Men jag blev kvar medans Natta tog sig hem och vi hade ändå lite roligt åt andra under tiden, en sväng på dansgolvet i slutet blev det också. Kvällen slutade på BK, jag var riktigt hungrig. Sen sov jag hos en kompis eftersom min buss skulle vara så mkt senare än alla andras.

Söndag:
Efter en skön sovmorgon, tog jag mig hemåt. Slängde in en tvättmaskin och åt lite. Var fortfarande trött och vilade en bra stund, vilket var skönt. Lagat middag och borde ha pluggat geografi, men det har jag inte gjort speciellt mkt så provet imorgon lär inte gå så bra, men orkar inte bry mig. Nu är klockan mycket och jag ska sova efter att ha gått igenom manuset.

Måndag: 
08.00 befinner jag mig på Victoriateatern för repetitioner
Mellan 12.00 och 14.00 är jag i skolan för geografiprov och lunch
14.00 tillbaka på teatern för att sminkas och repetera.
18.00 PREMIÄR på A Christmas Carol!! Förhoppningsvis går allt Super!
20.00 Mamma och Kjell har kommit och vi äter middag!

Som ni förstår kan det bli svårt att hinna skriva imorgon. Men jag ska samla på mig bilder under dessa dagar och höra av mig om hur det går.

Kommentarer
Postat av: Pa

Önskar dig lycka till. Pussar o Kramar, Pa

2009-12-14 @ 09:04:17

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0