Irriterande grannar

2009-12-10 @ 13:19:01

Idag var jag uppe tidigt för att tvätta. Det var bara det att när jag en kvart senare efter att min tid startat går ner i tvättstugan har någon okänd person snott maskinerna, grrr åh va arg jag blir!!Andra gången på kort tid folk tydligen inte kan läsa schematiderna ordentligt. Det fanns som tur var en tid på söndag, annars hade mamma inte blivit glad om jag drösat hem med en resväska fylld av smutstvätt ;). Jag gick istället upp igen och sov ett par timmar till, vilket visserligen var skönt.

Sen diskade jag och dammsög och dammade lägenheten så nu är den ren och fräsch. Har också handlat lite mat och hämtat min vanliga parfym som jag glömde hemma sist. Tänk att man kan bli så glad för att få ”sin doft” tillbaka, haha.

Nu ska jag in i duschen för att göra mig redo för att stå i köket under julmässan ikväll. Mellan 17.00 – 21.00 ställer 50 av Skånes bästa UF-företag ut i skolan (varav 30st ProCivitas) . Passa på att inhandla smarta julklappar och kom och njut av god julfika och musikframträdanden!:)

Hörs förhoppningsvis senare i kväll, men blir nog sent.

Ha en skön och roligt torsdag, det ska jag ha!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0