Ineffektivt

2009-12-03 @ 23:04:09

Hoppas ni haft en något effektivare dag än jag. Det värdelösa i det hela är att jag inte kunnat göra något åt det, utan det har berott på en VISS persons oförmåga till att lyssna, göra som man blir tillsagd, be om ursäkt och göra saker direkt. Jag och Natta hade efter att vi tittat runt på en liten UF-mässa (som inte var så imponerande)tänkt sätta oss i skolan och sätta ihop vårt geografiarbete som nu skulle vara klart. Men nej, då har inte den här personen mejlat oss arbetet. Vi försöker få tag på honom ifrån två. Klockan fem lyckas vi och när han då ska skicka det skrivna arbetet har det tydligen inte sparats, så då måste han skriva det på nytt vilket tar ytterligare två timmar etc. etc.

Ni kan förstå att idag gick allt över gränsen, var så arg och jag stod och skrek rakt ut under tiden vi var hos Natta och var tvungna och svara på människans knäppa frågor. Gash vad arg jag varit/är! Började skratta istället för gråta stundtals och både jag och Natta visste inte var vi skulle ta vägen. HAHA!

Nu har jag äntligen kommit hem. Arbetet är fullbordat, behöver bara rätta stavfel etc. och sätta ihop det. Arbetet går upp över öronen på mig, så det får bli imorgon fm jag gör det. Aldrig mer arbete med den personen i alla fall.

Som sagt, hoppas ni haft en roligare torsdag =)

Nu blir det tio timmars sömn, välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh stackars dig! Er! Min torsdag blev toppen. Åkte till Täby 10.20färjan för att leta baddräkt till nästa veckas överraskning. Gick först på toa..när jag gick ut för att tvätta händerna var LENA påväg med ena foten in på toan bredvid! :) Vi satt sedan utanför en stund o pratade o det visade sig att vi båda tänkt ringa den andra för att höra om sällis till Täby men båda tänkt att nä jag är för ostrukturerad så det är kanske ingen bra idé! Haha! Meningen var att vi skulle ses alltså! Så kom Ellinor förbi innan en mässa o jag fick krama henne. Sedan skiljdes vi åt o möttes igen Lena o jag en timme senare för att fika..prata..Sedan hjälpte Lena mig i jakten på baddräkt..Erik P dök upp o det var trevligt o sedan hittade jag en tråkrolig sportbaddräkt till slut..vart tog alla vackra kurvor vägen?? på mig alltså!! hehe! Lena åkte hem sen o jag handlade lite till. Eric kom förbi påväg till träning så där blev det puss o kram o sen ringde Ellinor fårn Mörby o undrade om hon fick lift hem o det var ju klart, så vi åkte från Täby vid kvart över 4! En riktigt trevlig dag m a o! Avundsjuk va`? PUssar till dig o hoppas din fredag blir bättre! Jag ska till Lonkis salong i em! ;)

2009-12-04 @ 07:58:54

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0