Fredagen är här

2009-12-11 @ 19:39:50

Nu är helgen här igen. Veckan svischade förbi! Gårdagens julmässa gick jättebra, UF-företagen var nöjda och vi i köket hade fullt upp. Exempelvis gick åtta stora lussebullskartonger åt och flera liter julmust. Jättetrevlig kväll med lyckat resultat. Tjejerna som har ordnat alltihop har verkligen gjort det riktigt bra!

Idag var jag i skolan till halv tio. Försökte plugga lite matte, men det gick sådär. Var inte riktigt på humör men eftersom det var prov halv ett var det ett måste. Hann med och se ett jättefint luciatåg också. Fick rysningar stundtals :)

Så var det matteprov då, trodde väl att det skulle gå sådär, men måste ju säga att det kändes bättre än så. Svarade på alla G-uppgifter och har råd att förlora några poäng så det kändes bra.

Satt kvar i skolan och tog det lugnt, väntade på att klockan skulle närma sig fem . När den gjorde det gick jag bort till The phone house-lokaler nära centralen för att få ett litet föredrag om att vara telefonförsäljare hos dem. Så nu får vi se om jag gjorde gott intryck och får ett jobb hos dem. Inte det jag tänkt från början i jobbväg, men är det enda alternativet så är det bättre än inget.

Nu har jag varit hemma en stund och bytt om, ätit och fixat mig. Snart kommer killgänget och vi ska förfesta lite innan vi går till KB. Idolfinalen vill jag inte missa heller…

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0