Det lider mot jul..

2009-12-22 @ 18:31:41

Hej på er!

Det går ju sådär med inlägget, men skitsamma, jag njuter mest av lovet såhär innan jul. I söndags tog vi det mest lugnt, såg massa skidsport. I går så mötte jag upp Angela och Lina och vi handlade inför lilla julafton och stora. Gick smidigare än någonsin (läs: stackars mamma måste göra allt själv) och vi hade roligt under tiden. Mysigt och äntligen få se dem och Lina har ju blivit så stor och ännu sötare! Får ta lite pixs imorgon.

Idag har det julstädats vill jag lova. Dammsugit etc etc. Jag har rensat ur minneskartonger ifrån mina yngre år. Haha så kul det är att läsa brev, se bilder etc. ifrån den tiden. Bringing back memories.

Nu hoppas jag på middag snart och imorgon är det lilla julafton här hemma. Men den känns som riktiga då precis hela vår familj kommer vara samlad..and I love it! Här i kronologiskordning..bonusfarmor Alice, Kjell, pappa, mamma, Weronika, Joakim, Angela, Jag, Eric, Elena, Molly och Lina. Det här är närmsta familjen haha.

Hoppas ni känner någorlunda lugn såhär dan för dan före dopparedagen : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul önskar,

http://annebertelsen.blogg.se :)

2009-12-22 @ 19:45:06

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0