Vardagssysslorna

2009-08-27 @ 19:03:47
Hej på er!

Tack vare sen skolstart idag kunde jag sova igen lite i morse. Trots det vaknar jag klockan 8, haha, men lyckades sova två timmar till sen. Hade psykologi och geografi på shemat vilket gick bra. Inte direkt seriösa lektioner ännu. Torsdagarna framöver kommer troligtvis bara bestå av psykologin så det kommer bli en pluggdag, liksom fredagen. Härligt att man har tid till det under sin vanliga dag. Har en känsla av att mina mål om toppbetyg i år kommer kunna uppnås tack vare väldigt bra egen studietid.

Påväg hem handlade jag mat och nu är de sista tvättmaskinerna igång och jag ska laga den minst sagt osexiga middagen i form av kötbullar och mackaroner!

Hoppas ni haft en härlig torsdag!


Dramat börjar på onsdag! Can't wait, det ryktas om föreställningar till vintern redan..
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0