Tillbaka i rutiner igen

2009-08-20 @ 22:30:48

Ja att börja skolan igen innebär också att rutinerna måste komma igång igen. Tänka på när man ska äta, handla, tvätta, plugga, umgås med vänner, sova osv. Under sommren har jag mest tagit det som det kommer, eller i alla fall inte kännt att det gör så mycket om saker och ting ruckas på, och så har man ju blivit bortkämd hemma hos familjen också.

Men nu är det alltså back in buisness på alla plan. Jag ska strax gå ner och hämta tvätten som är torr, sen ska jag diska undan från den goda middagen som bestod av kycklling med klyftpotatis med ugnsbakade grönsaker och sedan göra mig i ordning för natten. Imorgon väntar iof bara en lektion klockan nio. Men det är lika bra att börja ordentligt.

Kvällen har bestått av VM för hela slanten. Imponerad av höjdhopperskorna. Imponerad av tiokamparna. Imponerad av mr Bolt.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0