Tagga för HELG!

2009-08-28 @ 17:13:26
Härligt med helg igen fina läsare!!

Veckan har rusat förbi som vanligt. Jag har vilat lite och känner mig piggare! Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och äta lite. Sen ska jag hem till Natha och sedan får vi se. För min del lutar det åt KB med tjejgänget eftersom det är nära och bra. Förhopningsvis är Natha övertalbar på någo sätt...någon snygg kille som ska dit? ;-) haha hör av dig!

Hoppas ni får en grym kväll det tänkte vi ha, nu taggar jag med Coldplay och The Script - gryymt!


Dagens klädsel, ny blus från HM.
Kommentarer
Postat av: Molly

Vilken fin bild Joanna!:D <33

Saknar Dig!:D

Kram din lillsyrra Molly!<33 :)

2009-08-28 @ 17:55:40
Postat av: mamma

Lika söt o vackrast som alltid!! Love you! Missarna vill träffa dig! ;) Var rädd om dig! Pussar o kramar!

2009-08-28 @ 22:03:11

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0