Sommaren 09 - kanske den absolut bästa!

2009-08-19 @ 23:39:09
Ja ni sommaren har gått, jag hoppas att sensommaren blir lika varm och härlig men det kan man ju aldrig veta.

Jag minns när vi slutade i våras hur lättad och slutkörd man var. Då kändes det inte som att dessa tio veckor skulle räcka för att ladda om batterierna inför det sista året, man hade snarare ångest för det.
Men nu när jag sitter här har jag inte den minsta ångesten alls, jag känner mig supernöjd med lovet och är rentutav laddad inför året som kommer (det lär ju ändras, men just nu är det så).

Sommarlovet har varit RIKTIGT bra! Jag har kunnat koppla av, göra sådant jag velat. Det har varit sol och bad (jag har lyckats bli brun), underbara vänner att umgås med, roliga fester, lagom med golf, jag känner att jag efter mina förutsättningar verkligen har hunnit umgås med min familj uppe i Sthlm också. Vi har haft en väldigt mysig semester tillsammans och hittat på mycket roligt med varandra och vänner och släktingar. Den enda jag saknat är väl min bror, men jag får väl acceptera att han också hittat ett härlig kompisgäng som är roligare att umgås med en mamma och pappa^^, vilket jag iof är superglad för att han har! Mycket skratt och galna grejer har det också blivit, men det är så det ska vara! Jag känner mig riktigt harmonisk och är beredd att säga att det är den bästa sommaren hittills!(bortsett från när man var liten och bara kunde gotta sig) Jag är riktigt glad och nöjd!

Haha det enda vi hade planerat som inte riktigt blev som vi tänkt oss var väl sommarkärleken Natta? Haha där har vi snarare bara rört till och krånglat till det istället för oss! ;-) Haha vi får lösa det under hösten istället

Så nu ni kan jag sitta här och gotta mig i det som varit. För efter den här sommaren förändras saker och ting. Då har jag inte sommarlov längre, utan då heter det semester för då kommer det jobbas ordentligt och vi kommer hitta andra sätt att ha riktigt roligt på! Det känns riktigt härligt att få ha gjort det sista sommarlovet till det allra bästa tack vare mina fina människor omkring mig, Tack! ♥


En av de fina sommarminnena är Nathalies grymma 18-års dag, vilken fest det var!
Och vilken lyckligt lottad tjej jag är som funnt dig!♥
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0