Softarsöndag

2009-08-09 @ 14:40:38
Idag är det en soft dag hos mig.

Jag har varit ute en stund och prövat nya basketbollen på den nya planen. I början gick det inge vidare men efter några mintuter gick det bättre och bättre. Har så många roliga och härliga minnen från tiden när jag tränade det. Är riktigt sugen på det, korpenlag kanske?

Sen satt jag en stund ute och läste innan det blev för varmt och nu har jag flyttat mig inomhus igen och ska fortsätta läsa. Får se om det görs något mot kvällen sen.

Ha en skön söndag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-09 @ 18:09:25

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0