ROLIG träning!

2009-08-11 @ 23:37:13

Jag som åkte till min planerade träning och trodde inte att det skulle bli kul och åka hem efter en timme. Möttes av tre killar som prickat in samma träningstid och var glada att ha mig med! (haha, om nu kommentaren "nämen se vem som kommmit för att TRÄNA igen!" vinklas positivt ;-) )

Vi svingade och jag måste verkligen tagga ner tills imorgon, då kan det gå okej. Sen så puttävlade vi och avsutade med treknock och då hade Johan dykt upp också. Like the old times (förra året). Riktigt roligt hade vi där och killarna hade ju såklart roligast åt mig och är aldrig sena med att kommentera allt, haha men jag gillar det, allt är på ett glimten i ögat sätt och så enkelt. Det är så jag vill träna med härliga människor som man har kul med och träningen blir bara en bonus! Jag tror tränare Jocke skrattade för sig själv när han gick förbi mot nästa lektion och det gjorde många runtom putingreenen för örigt också, haha "tokiga juniorer" var nog en tanke när vi alla storskrattade åt allt och inget. Tack guys! Behövde det och har saknat det under senaste månaden! Nu känner jag mig laddad inför imorgon.

Hemma var jag efter fyra timmar vid åtta. Då gjorde jag supergoda pannbiffar, lök, sås och potatis, mums. Nu sitter jag och njuter av So you think you can dance och sedan ska jag stupa i säng. Imorgon kommer Axel vid halv åtta. Jag slår ut strax innan tio på Lund GK och senare väntar bästboll med Axel, håll tummarna för att jag kan hålla ihop det på ett okej sätt och att killarna glänser, vi ligger bara efter med en poäng och vill vinna de två sista omgångarna!

Natti Natti ♥

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0