Redan helg!

2009-08-28 @ 11:07:13
Heeejsan!

Just nu sitter jag i skolan framför min dator och kollar mest runt. Tanken är att jag ska sätta igång med mitt projetarbete och skriva idéskiss och så. Har en idé men måste kolla upp om det kommer gå att göra. Jag hoppas på det i alla fall. Det är ett ämne jag älskar och som jag verkligen skulle kunna tänka mig och göra. Annars kommer det här vara ångestarbetet för året.

Lektionen i Organsisation och Ledarskap  såg jag fram emot imorse, men vi var så få att vi sätts ihop med samhällseleverna, då har jag lektionen vid kvar i ett istället vilket resulterar i sovmorgon på fredagar också. Plus att min annars väldigt dåligt lagda mattelektion blir bra istället. Annars hade jag läst den på torsdagar istället.

Så nu sitter jag nog här och flummar ett tag till tills Natha dyker upp till lunch och så borde jag väl ta tag i mig själv sen..

Ikväll väntar rolig utgång, så jag tar mig nog hem och tar det lugnt en stund.
Hörs!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0