Puttanalys och övertrötthet

2009-08-26 @ 16:58:32
Hej på er!

Lider av stark sömnbrist, gick lika illa igår med sovandet. Inte kul och behöva gå upp och träna efter fyra timmar då.
Vi hade puttanalys och massa puttövningar. Gick okej men en sådan här dag blir en del av killarnas driverier alltid för mycket och det är inte kul alls. GIllar inte att vara sur på träning pga av att människor inte bara kan vara trevliga helt enkelt!

Efter det så var det projektabetsgenomgång i skolan. Har lite idéer som jag ska bolla med Jimmy tänkte jag. Efter det var vi klara, men jag hade somnat om jag gott hem så jag följde med Natta upp på stan ett tag. Nu sitter jag här och gäspar som bara den, men inge smart och sova nu.

Imorgon har jag min första av två lektioner klockan två, så imorgon blir det att ta igen sovtid.


Mit utslag på korthålsbanan från 120 meter i måndags, en meter ifrån, ganska nöjd! ;) Min boll till vänster, easy birdie!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0