På tåget mot Malmö!

2009-08-07 @ 12:23:05
Nu efter mycket konkande och då menar jag mycket sitter jag nu här på tåget mot Malmö. Allt funkar bra och med Internet och min bok blir nog den här resan skön. Om man känner igen personalenborde det väl vara tecken på att man åker mkt tåg? Haha, är framme iaf vid fyra.

Det här med avsked kmr jag nog alltid ha problem med, men allt är ju så bra annars och då får jag stå ut bara. Hoppas på en kväll med vännerna sen!


Jag för en timme sen med all packning (inklusive blinkande ögon), tur att man har en underbar mamma som hjälper en!
Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är härligt att vi har underbara varandra! ;) Hoppas du får en kväll med vännerna så inte omställningen blir så abrupt..! Älskar dig alltid! Pussar

2009-08-07 @ 13:48:15

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0