Nu är det helg igen

2009-08-21 @ 17:26:37
Nu är helgen här igen, men det känns inte riktigt så. Antagligen för att skolan började och det känndes som måndag, när det egentigen var torsdag. Jag känner mig inte så taggad, men det kanske kommer.

Idag hade vi bara genomgång av projektarbete, jag har en idé och hoppas få genomföra den. Efter det så cyklade jag och Natta hem till henne och tog det lugnt. Vi sov en och en halv timme också, haha var nog lite trötta.
Sen så tog jag mig in till stan en stund under tiden hon visade vägen för en kusin. Under tiden så försökte jag skaffa mig ett VISA-kort, men näe det kan man bara ha med en viss inkomst per månad, gash blir så trött!!
Jag vill ha ett jobb men vet inte var det är smartast att fråga, det kryllar ju inte precis av möjligheter.

Nu är jag hemma och tar det lugnt. Ska se höjdhoppet och heja på Linus. Sen får jag se om det händer något ikväll.
Ni får ha en skön kväll så länge!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0