Min helg som var

2009-08-31 @ 19:00:26

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och vill berätta om helgen.

I lördags så var jag som sagt hemma på dagen och tog det lugnt på förmiddagen. Men sen tog jag tag i diskning och dammsugning och gjorde fint här hemma. Jag lyckades också tömma lite grejer ur mitt källarförråd som fått  oinbjudna gäster. Som tur är tog de sitt förnuft tillfånga och flyttade ut i helgen efter meddelande från mig. Så nu är det bara enstaka saker kvar och jag har nu låst det så nu blir det inget problem.

Innan middagen duschade jag mig och klädde mig. Efter en snabb middag tog jag mig till Alice och firade hennes stora dag! Hade jättetrevligt med resten av gänget som var där, vi festade och dansade som bara den! Riktigt kul!

I söndags, alltså igår så gick jag upp trots att jag kunnat sova längre. Jag åt lite frukost och tog tag i dagen vid halv två då jag cyklade och mötte Natta och vi tog oss till Limhamnsfältet för killarnas korpenfotboll. Inte alls någon bra match från deras sida men de vann tack vare misstag och det var ju bra.
Efter de cyklade jag med Natta hem och vi såg Finnkampen som såklart var extrakul då det gick så bra för alla! Daniella som är hennes syster sprang 4x100 finalen för ungdomslaget sista sträckan och de vann, Stolta vi är! Henne får ni hålla utkik efter i fortsätningen hon har grym snabbhet och är superduktig!

Jag blev kvar hos Natta och vi softade och pratade mest men vi var också duktiga och städade hennes rum och jag sorterade hennes lådor och så bra har de nog aldrig sätt ut! xD haha (Jag tippar på att klädhögarna redan är sabbade?xD) Sen så kom Danni hem och då var det såklart utfrågning om hennes helg och sen så drog jag mig hemmåt.

Har haft en jättebra helg alt som allt! Hoppas ni också haft det!


Vi i fredags innan utgång

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0