Me ♥ Veronica & Timbuktu!!

2009-08-16 @ 16:43:08
Efter att jag varit hemma och ätit och lite så så tog jag mig ner till stan igen för att se Veronica Maggio, jag tycker hon är ett textgeni med riktigt bra låtar och så är hon också grym live!

Efter det så mötte jag upp killarna och allt speddes på ytterligare när Timbuktu körde igång. Helt obeskrivlig känsla, han e bara så grym! Och att han är nere i sina hemtrakter gör ju hela konserten till något extra när alla står och sjunger med i alla Malmölåtar och texter som man kan förlika sig med. Det var bara sjukt bra helt enkelt och hans energi på scen är ju ofattbar men vill bara hoppa med! Minns så väl att känslan var lik den för två år sedan när han var dn första jag såg konsert med här nere på festivalen.

Bilderna är ju tyvärr lite sämre iom mörkret, men de kommer här!





Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0