Matsmältningsförmågan - enorm!

2009-08-26 @ 20:31:01
Något jag verkligen märkt av de här dagarna, anledningen är nog att skolan kommit igång. Men nu är jag konstant hungrig igen haha. Så har det alltid vat, men under sommaren inte alls. Jag åt en stor portion till lunh i skolan, en timme efter var jag tvungen och äta igen! Nu åt jag mycket middag för en timme sen, men är hungrig igen, haha! Mitt matsmältningssystem fungerar iaf :P. Men så blir man ju också bortskämd med att få äta många frukostar och så goda luncher i skolan. Jag är glad att det inte märks på vågen hur mycket jag gillar mat, det är verkligen supergott och jag skulle aldrig kunna ha ångest över det! Jag känner med de som har det och dem som det lätt syns på.

Nu blir det nog rostat bröd!



Mm tacos..!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0