Måndagar är inte favoriten

2009-08-31 @ 20:08:16

Ja ni det är något speciellt med måndagarna. Jag har nog aldrig haft käslan av att va skönt och gå upp när klockan ringer efter helgen. Inget undantag idag heller. Men kännde mig ändå hyfsat pigg.

Träning väntade efter att ha drabbats av smått panik när man stod i en fullproppad buss omringad "vill inte få influensa, vill inte få influensa!" flög genom huvudet innn jag lyckades ta mig ut och det första jag gjorde när jag kkom in i skolan var och tvätta händerna!
När i väl kommit till räning efter en halvtimmes köande tänade jag sving och chip. Inget gick speciellt bra. Armarna var otroligt sega och jag såg ut att ha tantsving stundtals. Inte alls ku faktiskt.

Tillbaka i skolan väntade en Geografilektion som bestod av sökande i kartböcker, faktiskt väldigt svårt.
Senare så ägnade jag mig åt ngt fövånandsvärt..mer om det sen..men jag han också ha samtal med Stefan om lite allt möjligt det är alltid roligt och vi pratade både golf, teater, UF och fotboll haha. Jonathan hjälpte också till på den fronten!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0