Lena+Orup=Sant!

2009-08-19 @ 00:26:10
Oj oj oj vilken konsert de två bjöd på! De är liksom gjorda för att stå på scenen och underhålla tillsammans, är riktigt kul och se! De hade verkligen med precis de låtarna vi ville höra och halsen var något sliten efteråt. Roligt också och stå precis vid scenen blir så härlig känsla! Efteråt var vi kvar i stan och tittade runt och mötte upp Jack och Tom.

Mötte upp Emma, Alice och Agnes sen som skulle se A Camp, men det är inte min och Nattas musiksmak och de hade ingen bra konsertfeeling alls så vi gick efter en kort stund.

Nu har jag varit hemma och sett So you think you can danse, de är bara så grymt duktiga! Jag önskar också att jag kunde dansa.

För övrigt undrar jag om det var feti går Nathalie? ;-) Jag är nämligen supertrött och mina ögon har svårt att hålla fokus! Så nu ska jag krypa ner i nybäddad säng och sova. Imorgon är sista dagen på det här härliga sommarlovet skriver om de imorgon och jag ska göra lite måsten som att handla och tvätta. På kvällen blir det nog NRJ in the park bla.


Sov gott!


Min goda middag!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0