Kräftsmaken sitter kvar

2009-08-05 @ 23:49:46
Ikväll var det premiär för kräftor hos oss! Riktigt gott!

Skönt och få njuta ute i den varma sommarkvällen efter att ha varit inne i Täby hela dagen. Men det var det värt. Hittade mycket fina och välbehövliga underkläder. Sen så stötte jag på enligt ett par riktigt snygga skor, som man skulle kunna ha till mycket. MEN, klackarna var höga och jag är inte van vid så hägklackat. Men ville inte låta de vara...så jag köpte dem utan att kunna gå i dem, haha! Så nu måste jag öva tills jag kan. Varför så svårt att gå i så högklackat? Och så kom Angela och Jockes presentkortpå Bianco äntligen till nytta.

Efter detta hittade jag också en välbehövlig rymlig resväska. Mycket skönt att kunna rulla fram i fortsättningen istället för att riskera snerygg i framiden. En mysig kofta på Veromoda också och ett sött skärp hann jag med. Blev en hel del trots allt! Haft det jättemysit med mamma som också lyckades hitta lite fint.

Bilder får komma. Imorgon ska vi ha en härligt varm och solig dag på stranden!!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0