Kanske inte riktigt vår stil

2009-08-19 @ 23:13:04
Hejsan!

Efter att jag hämtat skopaketet cyklade jag och handlade mat för veckan.
Efter det åt jag en snabb middag innan jag cyklade ner på stan och mötte upp Natta och Rebecca och senare Matilda och killarna. Vi gick på NRJ in the park. Det hade jag kunnat hoppa över. Det var vi och fjortistjejerna som alla ser likadana ut som var där ^^, typ. Alltså jag ha inget emot housemusiken när man är på ett dansgolv, men och stå och lyssna på det på en konsert, det var inte alls min grej. De enda låtarna man kunde var Olas typ, haha och han är inte speciellt houseaktig. Vi gick när Darin kom. Följde med Matilda och åt och sa hej då till Natta i kjollan och sen hem och slappat.

Men vi hade trevligt och roligt i alla fall och ett skönt avslut på sommaren, för imorgon kära vänner börjar mitt 3e och sista år på gymnasiet, jag kan inte tro de riktigt, det sista!

Stay tuned!


Fina flickor! ♥

The pilotgirls, klart coolast ;-)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0