Kan inte bli en bättre måndagskväll!

2009-08-18 @ 13:44:51
Vi hade grymt kul igår!
Ladan som ett av dansgolven heter på Etage har grym musik, älskar den verkligen!

Men kvällen började med lite ändrade planer och jag tog mig till Petter som är en av friidrottarna (btw grymt duktigt och tog silver i j-em) där de hade haft kräftskiva och mötte upp dem och Natha. Vid halv tolv tog vi oss in till stan och hälsade snabbt på Alice, Emma och Agnes innan vi gick in. Vi hade som sagt var väldigt roligt, träffade vänner och tiden gick så fort och helt plötsligt var klockan efter fyra(!) haha. I säng var vi vid kvart i fem och med tanke på att vi gick upp halv tio för att Natha skulle jobba sitter jag här och är väldigt trött, men glad!

Nu ska jag vila lite sen ta en dusch, handla mat och sedan möta upp tjejerna på festivalen för att se Lena & Orup ikväll.



Kvällens outfit!

Kommentarer
Postat av: Skvallerbaby

Åh festivaler e roliga!



BTW måsteb ara säga att jag diggar din klädstil! dessutom är du jättefin!



:)

2009-08-18 @ 13:51:11
URL: http://skvallerbaby.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0