Kan det bli en bättre start?

2009-08-20 @ 18:31:25
Heeeej!

Haha vilken dag det blir när man har sådana sköna lärare som vi! De verkligen bjuder på sig själva och det älskar jag!
Först åt jag och tjejerna god lunch och sedan var det genomgång för alla i aulan. Alltifrån att vi är Malmös nöjdaste elever, till den nya influensan togs upp. Nu kommer jag ha handtvättsmani hädanefter, ska hålla mig frisk!

Sen var det klassamling. Och där, där hände det absolut bästa! VI behöver INTE välja naturkunskap B!!!!! Åhhh detta gjorde hela mig superglad! Det är nog det enda jag kännt ångest för, och nu slipper jag det! En annan sak som jag inte tänker berätta om förräns om en vecka, för att det inte ska bli otur..kan också göra mitt tredje år ännu skönare, men då gäller det att jag avänder varenda hjärncell som jag har tillgång till för att lyckas (det kmr behövas). Det skulle vara underbart om det fungerade, så fram tills torsdag ska jag gnida dem ordentligt. Ni får önska mig lycka till i ovetskap.

Efter dagen så gick Hilda, jag och Natta upp på stan i den ofantliga värmen som var idag, tur att det blåste. Vi satte oss på Espan med varsin Frapino, gott! Sen så tog jag mig hemåt så smångingom och nu är sista tvättmaskinen klar och jag ska börja med god middagslagning. (sov bort min tvättid i onsdags xD)

Det enda tråkiga är att Christos och Björn har slutat. Nu hoppas jag att någon hjälper Jimmy, annars lär han gå in i väggen snart...!


Nej Natta viftar med sitt finger bara

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den du :P ser ut som hja ska pilla mig i näsan XD

2009-08-20 @ 21:12:12
Postat av: Joanna

Haha KLOCKRENT! xD

2009-08-20 @ 22:57:32
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0