Jag hade kul!

2009-08-01 @ 16:17:44
Hur gick det nu då?

Jo det gick faktiskt helt okej. Med tanke på att känslan i slagen inte var så specieltl bra så ärag nöjd. Blev 78 slag, sju över. Jag spelade med Ingrid och hade väldigt trevligt och ROLIGT hon är också tvåa efter mig på 84 slag. Enklare och spela bra om den andra också gör det. Känns som att det kan gå bra imorgon om slagen får gå oftare precs dit jag vill. Men jag ska vara glad för att en del bollar som varit påväg ut, studsat min väg.

Nu ser vi British Open och tar det väldigt lugnt, blir intefrvånad om jag slumrar ett tag också.


jag för någa veckor sedan
Kommentarer
Postat av: elli och ella

Hej Joanna, det var verkligen länge sedan. Vi har nog inte träffats på flera år, sist jag såg dig hade du kort hår, du vet så där jättekort. Men ack vad jag saknar dig!

Om du undrar någonting kan du passa på att ställa några frågor i bloggen, du har fram till 22.00 på dig.

Sköt om dig, kram!

2009-08-01 @ 18:41:43
URL: http://elliochella.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0