Imorgon är första dagen på sista året!

2009-08-19 @ 23:57:50
Imorgon smäller det!

Då startar mitt sista år i gymnasiet på mitt älskade ProCivitas! Jag tänker inte bli sentimental ännu, det får vänta, men oj vad jag älskar skolan! Jag ska se till att det här året blir mitt absolut bästa skolår också tillsammans med alla andra treor, vilket jag tror blir lätt. Åh vad jag ska försöka njuta av det så länge det varar. Tiden har sprungit iväg och jag vill verkligen kunna njuta av mitt sista år när det är över! Ta tillvara på alla härliga ögonblick, för ja sådana har man i den här skolan. Alla galna nedräkningfester vi ska ha och tänk att nu är vi äldst. Vi är de som ettorna fruktar!

Hihi tänk imorgon så kommer vi kliva in på skolan och mötas av små stirrande ettor som som varit där sedan i måndags och som försöker anpassa sig och hitta sina roller. (jag vet att jag var detta för två år sedan, men guud va härligt det känns att få vara på andra sidan!) Ja, jag ska verkligen försöka njuta av varje stund. Och hoppas på att skolarbetena inte kommer bryta ner mig. Och så har jag självklart en del planer som förhoppningsvis slår in, men de får komma fram efter hand.

Klockan tolv är det lunch, var visst bakad potatis med olika såser (saknat maten!) och vid ett antar jag att det är någon fom av upprop! Så nu ska jag sova gott den här sista sommarlovsnatten!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0