I väntan på filmstart

2009-08-09 @ 20:48:42

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök www.cosmopolitan.se!


För 5 år sedan:
Var jag 13 år och skulle börja sjuan. Antagligen förväntansfull över att börja högstadiet.


För tre år sedan:

Skulle jag börja nian. Bävade för att sluta skolan och behöva sluta med Handslaget och allt det trygga, samtidigt som man var förväntansfull inför gymnasievalet (som visade sig vara ett getingbo av möjligheter och bara svårt)

För ett år sedan:

Gjorde jag mig beredd för att vara med om mitt hittills absolut tuffaste skolår, jag var däremot väldigt glad över hur allt hade gått så himla bra med vännerna och alla äventyr under sommaren.

För tre månader sedan:

Upplevde jag en av de roligaste veckorna i mitt liv när vi framträdde med vår teaterföreställning!

Igår:

Hade jag en skön dag i solen och på kvällen mös jag med film med härliga Nathalie <3

Imorgon:

Måste jag handla mat, träna och shoppa inför skolstarten.

Om ett år:
Ser jag framemot nya utmaningar som jag har bestämt mig för vilka de blir tidigare under året och så har jag ett underbart år och student att se tillbaka på!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det där är ju min bild :O

2009-08-11 @ 13:21:27
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha jaaa jag lånade den av dig (a) hoppas det är okej, den är så fin! :)

2009-08-11 @ 13:38:57

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0