Härlig kväll!

2009-08-15 @ 13:16:30
Ojojooj vad hela Malmö plötsligt bara fylls under den här veckan. Helt sjukt är det, människor överallt! Men rolig på ett sätt också att staden får liv i sig inför hösten.

Jag åkte in och mötte upp killarna. Vi kollade runt en del och hade lite svårt och veta var vi skulle fördriva tiden. När klockan var elva så kollade vi iaf in det tillfälliga utestället mitt på Gustav. Var ju inte världens drag men det blev ju kul när vi väl intog dansgolvet så där var vi en stund. Sen så gick vi vidare till reaggetältet, kul musik, men personerna som var där va ju inte riktigt våra typer. Jag och Sahar kändes som vi var de enda tjejerna, en blond och en brunett och vi blev väldigt påpassade - usch! Vet inte hur många gånger vi sa ifrån när de blev för närgångna. Men men br musik. Sen så avslutade vi kvällen i Folkets Park innan hemgång.

Idag har jag sett klart Marley&me somjag somnade ifrån igår. Nu ska jag gå in i duschen och göra mig klar för dagen.
Idag är det RixFM-festivalen med massa bra artister, sen får vi se om vi ser Marcus Krunegård och sen vet ni, sent ikv vid halv tolv då är det Timbuktu på scenen! Kommer vara grym känsla, minns så väl första veckan här nere när jag såg honom.

Ha en härlig dag om vi inte hörs!


Sahar, Gustav och jag på utestället
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0