Filosofi och jag..

2009-08-25 @ 11:15:49
Godmorgon, eller ja vad det nu blir!

Jag har tydligen ett nytt problem och lösa, nämligen att jag inte kan sova när jag vill. Igår var jag supertrött och la mig tidigt. Men vad hjälpte det när jag typ blir klarvaken så fort huvudet landat på kudden, PROBLEM! Sova som är ngt av det bästa jag vet. Så det blev inga tio timmars sömn, snarare sju men jag är pigg i alla fall.

Första lektionen var en ny kurs, nämligen Filosofi. Vet inte riktigt om jag går ihop med den ritkigt. Brukar iof kunna flumma iväg i fantasin så är det så man ska göra inklusive reflektera etc. kan det nog fungera okej.

Nu har jag håla innan nästa lektion börjar och det är Psykologi, tror jag blir intressant. Sen väntar Svenska C, gillar ämnet men hade velat ha Stefan, den nya tjejen har redan fått rykte om sig som hård och inte så lättsam, kanske inte riktigt det optimala i vår klass..vi får se hur det går.
Dagen avslutas sen med Spanska, jippi...Not!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0