Fikan som blev en kväll

2009-08-13 @ 23:52:03

Ja fikan som jag tog mig till var rolig. Mötte upp Natta och sedan mötte vi killarna på Espan i Hansa. Vi fikade bara en kortis (killarna pallade inte mer) och sedan bröt vi upp och jag och Natta gick en liten vända på stan. Sen bestämde vi att vi skulle hem till henne så så blev det. Där hade vi det slappt och skönt och drack goda smoothies och åt Nattas paradrätt till middag. XD

Självkart avklarades ämnesområden som vi nog aldrig kan tjata ut och prata om tillräckligt länge. Idag var det ämnen som genererade mkt skratt, men detaljerna har vi för oss själv. Mysig eftermiddag och kväll helt enkelt!<3

Hemma var jag vid halv tio och har tagit det lugnt. Ska bädda ner mig i sängen och se film innan jag somnar. Imorgon måste jag städa upp här och sedan får jag se. Malmöfestivalen drar igång imorgon, en riktigt rolig vecka väntar då det är riktigt bra konserter mm., men mer om det imorgon.

Sov gott!


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0