En riktigt lat lördag

2009-08-22 @ 21:50:16

Men så seg jaghar varit idag!

Legat och degat i sängen framför VM väldigt länge. Inte gjort mycket för världen idag inte. Men så får det väl vara någon gång..ibland. Imorgon är jag däremot taggad för att vara riktigt effektiv, behöver det för att väcka mitt degiga huvud.

Lagat god köttfärssås har jag gjort och sett en helt otrolig stavfinal tack vare Steven Hooker, helt sjukt att han bara hoppat ett hopp på tio dagar, han går in utan att värma upp, rive en gång, klarar nästa, klarar 5.90 - vinner alltihopa trots skadan! Hans motståndare måste ha kännt sig något knäppta på näsan, grymt!

Nu ska jag avsluta kvällen med filmen, The Ugly Truth!
Natti Natti!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0