En något trött lördag

2009-08-29 @ 14:03:17

Hej på er!

Jag sitter här något seg får jag väl säga. Vid sju var jag hos natta och vid åtta kom Rebecca. Vi satte på hög musik och började ladda för kvällen. Haha tänk va lite musik kan göra. Vi fick sällskap av några killkompisar senare och av födelsedagsbarnet Alice innan vi drog in mot stan.
KB var det som gällde och senast vi var där blev vi ju sådär nöjda och vi hade ju hoppats på att bli nöjda nu. Väl där mötte vi upp Amanda, Katti, Emma, Agnes, Mikki, Emil mfl.

Tyvärr var det ju ingen höjdarmusik denna gången heller men vi gjorde vad vi kunde i alla fall. Men det blir nog inte KB på ett tag efter detta. Kul hade vi och trött blev man. Jag var hemma runt tre och efter en smörgås stupade jag i säng. Kan säga er att det var inte svårt och somna!

Idag har jag mest tagit det lugnt nu ska jag ta tag i disken och dammsugning. Sen blir det nog lite vila innan jag gör mig i ordning för kvällen. Alice 18-års fest väntar!

Hoppas jag hinner blogga ikväll, annars, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: busk

neej inge KB på ett tag nu XD HAHAHA

2009-08-29 @ 14:27:21
Postat av: mamma

Alltid så sötast! Ha det så roligt! Kramar o pussar!

2009-08-29 @ 14:57:27

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0