En kväll på KB

2009-08-22 @ 13:36:52
Hejsan!

Ja det slutade med att jag och Natta drog till KB efter att ha tappat typ majoriteten av gruppen, men det gick lika bra det. Det tråkiga var att första timmen var det inge vidare dansmusik, tråkigt med tanke på att det var så bra senast. Men sen kom det igång mer och mer och jag gillade det på slutet. Natta får jag nog övertala så småningom också.
Roligt också att det var en del jag kände där också, förra årets treor bla. Inte sett de sedan studenten så det var kul.

Idag blir nog en lugn dag, jag ska försöka gnugga mina geniknölar lite också.
Hoppas ni får en skön lördag!
Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsem darl, blir nytt ställe nästa gång :P haha

2009-08-23 @ 23:49:49

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0